درخشش دانش‌آموز ملاردی در مسابقات بین‌المللی کاراته کشور

تهران (پانا) - کتایون ابراهیمی کاتاکای نونهال ملاردی قهرمان مسابقات جهانی کاراته جام بزرگ ایران در تهران شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز ملاردی در مسابقات بین‌المللی کاراته کشور

هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام بزرگ ایران _ تهران (Master Cup) به مدت دو روز در مجموعه ورزشی امام علی (علیه السلام) دانشگاه آزاد واحد شهید سپهبد قاسم سلیمانی تهران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، کاراته‌کارانی از کشورهای عراق، هند، پاکستان، افغانستان، گرجستان، آفریقای جنوبی، لبنان، عمان، ایران و تاجیکستان حضور داشتند.

کتایون ابراهیمی کاتاکای ملاردی در رده سنی نونهالان توانست با پشت سر گذاشتن حریفان مقام اول این دوره از مسابقات را کسب و مدال طلا دریافت کند.

ابراهیمی عضو باشگاه خانه کاراته ملارد است که با مربیگری سنسی بغلانی‌پور چندین عنوان قهرمانی ملی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

این دانش‌آموز نونهال در معرفی خود به پانا گفت: «من کتایون ابراهیمی، دانش‌آموز پایه اول ابتدایی با هفت سال سن هستم و مدرسه غیر دولتی مریم شهر ملارد مشغول به تحصیل هستم.»

وی ادامه داد: «علاقه زیادی به این رشته دارم و در حال حاضر دارای کمربند نارنجی هستم و توانستم در این دوره از مسابقات بین‌المللی کاراته جام بزرگ ایران مقام اول را کسب کنم.»

ابراهیمی افزود: «مربی عزیزم زحماتی فراوانی برای من کشیده است، امیدوارم با حضور در مسابقات دیگر و همچنین کسب مقام‌ها و مدال‌های رنگارنگ بتوانم زحمات مربی و والدینم را جبران کنم و همچنین برای کشورم افتخار آفرینی کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار