تساوی آبی‌ پوشان پایتخت با صنعت نفت آبادان

تهران (پانا) - دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد تا آبی‌پوشان تهرانی در راه قهرمانی دو امتیاز مهم و سرنوشت‌ساز را از دست بدهند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تساوی آبی‌ پوشان پایتخت با صنعت نفت آبادان

تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. قضاوت این مسابقه را کوپال ناظمی با کمک‌های علیرضا ایلدروم ومهدی عالیقدر بر عهده داشتند.

آبی‌پوشان تهرانی که با هدایت ریکاردو ساپینتو، هفته گذشته شهرآورد را به حریف سنتی‌شان واگذارد کردند، امیدوار به کسب پیروزی در این بازی خانگی بودند.

آبادانی‌ها هم که با عبدالله ویسی جان دوباره‌ای گرفته و در هفته‌های پایانی لیگ برتر متحول شده‌اند برای فرار از سقوط روبه‌روی استقلال قرار گرفتند. آنها به تهران آمده‌ بودند تا امیدهایشان را برای ماندن ‌ در لیگ برتر زنده نگه دارند.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(زبیر نیک نفس)، ، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند(محمدحسین زواری)، روزبه چشمی(ارسلان مطهری)، محمد محبی(رضا میرزایی)، مهدی قایدی و پیمان بابایی(آرمان رمضانی)

ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش(حکیم نصاری)، یوسف وکیا(حسن بیت‌سعید)، فردین یوسفی، طالب ریکانی(محمدرضا جلیل)، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار