مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

آموزش و پرورش با ایستادگی در برابر دشمن از این پیچ تاریخی عبور کرد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد آموزش و پرورش با ایستادگی در برابر دشمن از این پیچ تاریخی عبور کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش با ایستادگی در برابر دشمن از این پیچ تاریخی عبور کرد

علی موحدی در مراسم بزرگداشت معلم در جمع فرهنگیان شهرستان کنگان‌ اظهار کرد: از آغاز سال تحصیلی، فتنه‌های متعددی دامن گیر آموزش و پرورش شد و دشمن خاکریز خود را به سمت آموزش و پرورش آورد اما معلمان بوشهری در یک سال اخیر در میدان ماندند تا آموزش و پرورش سربلند باشد.

وی ادامه داد: معلمان ما در برابر جنگ ترکیبی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادند و آبروی نظام تعلیم و تربیت را حفظ کردند.

موحدی با بیان اینکه در ناآرامی های سال قبل کمترین آلودگی و چالش را داشتیم، عنوان کرد: آموزش و پرورش با ایستادگی محکم در برابر اهداف پلید دشمن، از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کرد.

وی تصریح کرد: معلمان تنها قشری هستند که تربیت بچه‌های این جامعه را بر عهده دارند و تربیت نسل آینده در دستان معلمان است.

موحدی با اشاره به فعالیت ۲هزار مدرسه در استان، گفت: امروز ۲هزار کارخانه انسان سازی در این استان فعال است و منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، فقط تربیت انسان سازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با تمام توان برای تربیت انسان سازی در میدان محکم ایستاده است.

وی افزود: معلمان هیچ گونه چشمداشتی ندارند زیرا معلم همه چیز خود را برای دانش آموز می خواهد و زندگی‌اش را وقف دانش‌آموز می کند.

موحدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: آموزش و پرورش مصداق عینی شجره طیبه است و هر دستگاهی به معلم خدمتی ارائه می کند، باید بدون منت باشد ؛ زیرا نسل آینده این سرزمین توسط معلمان ساخته می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان را نشان گرفته است، ادامه داد: بیشترین فتنه دشمن در یکسال اخیر در مدارس دخترانه بوده است، زیرا دشمن از آگاهی و تحصیل دختران این کشور هراس دارد.

موحدی تصریح کرد: در اوج فتنه در مراسم معنوی اعتکاف بالغ بر ۴ هزار دانش آموز شرکت کردند و بالغ بر ۷ هزار دانش آموز به سرزمین نور اعزام شدند و دشمن از این نسل می ترسد.

وی اضافه کرد: آزادگی زن در بندگی خدا و پیروی از مسیر حضرت زهرا (س) است و غیر از آن بردگی است.

موحدی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای همگان است و همگان نیز باید برای این نهاد باشند، گفت: دیوار آموزش و پرورش در کشور باید بلند باشد تا همه از سایه آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید مسئله اول کشور و استان باشد، ادامه داد: معلم بعد از پدر و مادر دلسوز‌ترین و امین‌ترین مشاور برای دانش آموز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معلمان را امانتدار نسل آینده دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم سال تحصیلی آینده سال همراهی کامل اولیا با معلمان باشد تا گسست تربیتی به وجود آمده که ناشی از کرونا بود پر شود و از مسیرهای انحرافی آینده جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار