در راستای تکریم از مقام شامخ معلم؛

مراسم گرامیداشت مقام و منزلت معلم با عنوان «سپاس معلم» برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت مقام و منزلت معلم با عنوان «سپاس معلم» در راستای ماموریت های سازمان دانش آموزی و با رویکرد تقدیر از زحمات جامعه فرهنگی، در حیاط اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت مقام و منزلت معلم با عنوان «سپاس معلم» برگزار شد

در دومین روز از هفته گرامی داشت مقام معلم، سازمان دانش آموزی شهر تهران در راستای ارج نهادن به مقام معلم و ادای احترام به جامعه فرهنگی، اقدام به برگزاری آئین سپاس معلم در حیاط اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران کرد.

از آنجا که نقش کلیدی و بی بدیل معلمین در جامعه اسلامی به فرموده امام راحل (ره) همچون نقش انبیا است، مراسم سپاس معلم با هدف تبیین و تقویت جایگاه معلم و تجیل از حضور معلمان در سرنوشت جامعه و تبیین تفکر دینی برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان اعضای سازمان دانش آموزی، با اجرای سرود سپاس معلم، دکلمه و تقدیم گل به کارمندان آموزش و پرورش از زحمات آنان تقدیر کردند.

با توجه به اینکه آموزش و پرورش اساسی‌ترین سنگ بنای توسعه و شکل دهنده شخصیت فرهنگی جامعه است که با نقش‌آفرینی معلم و دانش‌آموز حاصل می‌شود، روز گرامیداشت مقام معلم، فرصت مغتنی برای پاسداشت مردان و زنان شرافتمندی است که شعله های روشنی بخش علم و دانایی را برافروخته و در تربیت انسان ها از جان و هستی خود مایه می گذارند.

خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار