مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

معلم به کشور نورانیت می‌بخشد

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت معلم نقش انبیایی جامعه را به عهده دارد و به مثابه شمع عمل می‌کند و به محیط و کشور نورانیت می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان، حمیدرضا نجف پور کردی به مناسبت هفته معلم در پیامی نوشت:

«هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری فرصتی مغتنم و ارزشمند است تا خاضعانه مراتب قدردانی خود را نثار عزیزانی کنیم که سفیر راستی و درستی و مروج اندیشه های ناب الهی و داعیه دار علم محوری، عقلانیت، بصیرت و معنویت می باشند. یقینا معلمان عزیز در تربیت و تعالی و پیشرفت هر جامعه بویژه ایران اسلامی نقش بی‌بدیل دارند و از همین منظر است که حضرت امام خمینی(ره)، مأموریت معلمان را همتراز رسالت انبیاء تببین فرموده‌اند.

در ادامه آمده است: بدون شک فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره، بزرگترین و گرانمایه‌ترین سرمایه موسسه هستند که با پس‌انداز تدریجی سرمایه‌های خود در طول دوران خدمت، نهال صندوق را آبیاری کردند و این نهال امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و انتظار فرهنگیان عضو صندوق این است که از ثمرات این نهاد اقتصادی در دوره بازنشستگی بهره‌مند شوند.

همچنین در بخشی دیگر از این پیام عنوان شده است: در این راستا ضمن برنامه‌ریزی مبتنی بر عقلانیت سازمانی، تلاش‌های مجاهدانه‌ای طی یک سال گذشته جهت تحقق اهداف راهبردی و خواسته فرهنگیان عضو صندوق صورت پذیرفته تا اتفاق بزرگی به منظور اجابت مطالبه ۱۲ ساله آنان رخ دهد و طرح ارزش مالکانه اجرایی و سهام شرکت‌های تابعه موسسه به معلمان عضو صندوق طی اردیبهشت ماه جاری واگذار می‌شود. اجرای این طرح بزرگ نوید بخش عمل به وعده‌های تیم مدیریتی جدید و مسئولان دولت انقلابی در موسسه است و امیدواریم برکات این طرح عظیم بتدریج نصیب فرهنگیان عضو صندوق و خانواده‌های گرانقدر آنان شود.

این مجموعه بیش از پیش نیازمند عنایت و توجهات حضرت حق و عنایات معصومین (ع) و شهداست وامیدوارم با تاسی از منویات امام خامنه ای که همواره بر توجه به معیشت معلمان تاکید فرموده اند، همچون سربازی به مثابه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به این قشر انبیایی جامعه خدمات عالمانه و صادقانه و خالصانه ارائه دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار