با حضور فرماندار بهاباد انجام شد؛

آغاز به کار نمایشگاه آثار هنری هنرآموزان هنرستان الزهرا(س) بهاباد

بهاباد (پانا) - درآئینی با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسؤلان شهرستان بهاباد، نمایشگاه آثار هنری هنرآموزان هنرستان کار و دانش الزهرا(س) بهاباد، به مناسبت هفته مشاغل آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار نمایشگاه آثار هنری هنرآموزان هنرستان الزهرا(س) بهاباد

حسن رزاقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته مشاغل، گفت: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علائق خود رشته تحصیلی مناسبی را که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه آنها می شود، انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: مشاوران و مربیان همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در تمامی مدارس با حضور مستمر، بهترین مشاوره شغلی را به دانش آموزان ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ضمن ابراز خرسندی از تولید آثار هنری فاخر هنر آموزان این هنرستان، از کمک و حمایت همه جانبه برای تولید آثار هنر جویان و دانش آموزان خبر داد و افزود: هدف و غایت هنرستان های ما باید به گونه ای باشد تا هنرجویان بلافاصله بعد از فارغ التحصیل شدن وارد بازار کار شوند و برای خود درآمد زایی داشته باشند.

رزاقی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز تضمین آینده شغلی یکی از دغدغه‌های فکری جوانان و نوجوانان است، رویکرد اداره آموزش و پرورش بهاباد، هدایت دانش آموزان به سمت هنرستان‌ها و مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای است که ضمن تحصیل، مهارت را نیز فرا گیرند.

گفتنی است این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم اردیبهشت برای بازدید عموم دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار