معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد

اختصاص بیش از هزار نفر از اتباع خارجی استان به طرح آموزش اتباع امور پناهندگان نروژی

مشهد(پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد امسال یک هزار و سیصد و بیست و سه نفر از اتباع خارجی استان، طبق توافق‌نامه همکاری مشترک سازمان سواد‌آموزی و اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و سازمان امور پناهندگی نروژی ، با شرکت در کلاس‌های سواد‌آموزی از نعمت سواد خواندن و نوشتن برخوردار می شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بیش از هزار نفر از اتباع خارجی استان به طرح آموزش اتباع امور پناهندگان نروژی

در راستای استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی جهت ارتقای باسوادی استان، اولین جلسه هم اندیشی با حضور سید جمال وزیری معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی و سید علی قاسمی مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

وزیری در این جلسه با بیان اینکه آموزش اتباع و مهاجرین خارجی در ایران با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بخشنامه وزارت کشور و سازمان نهضت سوادآموزی جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید است، افزود: در سال جاری برنامه ابلاغی استان برای آموزش اتباع ۳۳۵۰ نفر است که ۱۳۲۳ نفر به طرح آموزش اتباع امور پناهندگان نروژی اختصاص یافت.

شایان ذکر است شناسایی اتباع بی سواد و کم سوادی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند، تهیه لیست نیازمندی های حوزه سواد آموزی اتباع مربوط به استفاده از ظرفیت سازمان های بین الملل، تدارک جلسه تخصصی با حضور کارشناسان دو اداره از مصوبات جلسه بود.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار