کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با پانا:

همه باید از «وحدت ملی» مراقبت کنند

دشمن با طرح مسائل‌ ادعایی به‌دنبال ایجاد فضای دوقطبی یا چندقطبی میان مردم و مسئولان است/ مردم و مسئولان باید هم‌افزایی ایجاد کنند/ قوای سه‌گانه باید به مسائل اصلی کشور بپردازند

تهران (پانا) - یک فعال سیاسی با بیان اینکه «وحدت ملی و همکاری قوا برای رسیدن به اهداف کشور» توصیه بسیار مهم، استراتژیک و راهبردی رهبر انقلاب در شرایط فعلی است، تاکید کرد دشمن به‌دنبال دوقطبی و چندقطبی‌سازی است و باید همه مراقبت کنند که وحدت ملی از دست نرود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
همه باید از «وحدت ملی» مراقبت کنند

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با پانا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های پس از اقامه نماز عید سعید فطر درباره ضرورت همدلی و همگرایی سه قوه، اظهار کرد: «‌مقام معظم رهبری ‌یک موضوع بسیار مهم، استراتژیک و راهبردی یعنی وحدت ملی و همکاری قوا برای رسیدن به اهداف کشور را مطرح کردند. این نشان‌دهنده این است که اکنون تمرکز دشمن روی ایجاد فضای دوقطبی یا چندقطبی در داخل قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح و در بین مردم است.»

وی ادامه داد: «دشمن با با طرح مسائلی ادعایی مثل فقر و ثروت، آزادی و اینکه حق رای مردم گرفته شده است، بحث حجاب و بی‌حجاب و امثال این‌ها به دنبال این است که مسئولان را به حاشیه بکشانند و از مسائل اصلی ازجمله اقتصادی و امنیتی و سلامتی مردم دور کند. دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل مردم قرار دهد و در درون کشور تنش ایجاد کند. می‌خواهند طرح صهیونیستی یعنی فشار از بیرون و تنش از درون را پیگیری کنند.»

این فعال سیاسی تاکید کرد: «به همین خاطر مقام معظم رهبری در تذکری بسیار به‌موقع این موضوع را فرمودند؛ با توجه به اینکه ما در آستانه انتخابات مجلس هستیم و رقابت‌های انتخاباتی آغاز می‌شود، قطعا چالش‌هایی در این مسیر ایجاد می‌شود که باید همه مراقبت کنیم که وحدت ملی از دست نرود. با توجه به توصیه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری، تجربه هم نشان داده است که با وحدت و همدلی که رمز پیروزی است می‌توانیم راه‌های سخت و دشوار را طی کنیم و از آن گردنه‌های سختی که در مسیر قرار دارد به راحتی عبور کنیم.»

کنعانی‌مقدم گفت: «این توجه هم برای مردم و هم مسئولان است که در یک همکاری صمیمی، هم‌افزایی ایجاد کنند و در مقابل یکدیگر قرار نگیرند، مجلس در مقابل دولت، دولت در مقابل مجلس قرار نگیرد و ‌از هر گونه کشمکش‌های داخلی پرهیز کنند و به مسائل اصلی کشور بپردازند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار