مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد:

شناسایی بیش از ۱۰۰۰ بانوی نخبه آموزش و پرورش در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد ۱۰۰۰ بانوی نخبه در طرح معرفی زنان فرهنگی نخبه استان با عنوان شمیم ریحانه شرکت کردند که در نهایت ۳۱۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و پس از داوری، ۱۰۰ نفر به‌عنوان برگزیده استانی مشخص شدند و در هفته معلم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی بیش از ۱۰۰۰ بانوی نخبه آموزش و پرورش در استان اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مرجان پناهی، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در راستای شناسایی و معرفی زنان فرهنگی نخبه استان رویداد فرهنگی شمیم ریحانه را طراحی و اجرا کردیم.

وی در خصوص این رویداد بیان کرد: پس از آماده‌سازی شیوه‌نامه و فرم‌های مربوطه، از کارشناسان زنان ادارات نواحی و مناطق خواستیم تا بانوانی که ویژگی‌ها و معیارهای مدنظر را دارند به ما معرفی کنند.

پناهی موفقیت در فرزندپروری، فعالیت‌های جهادی، کسب رتبه‌های علمی استانی و کشوری و کسب مقام در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان و کشور را از جمله معیارهای تعیین شده دانست و اذعان کرد: ابتکارات ویژه افراد در حوزه تعلیم و تربیت نیز بخش دیگری از معیارهای مدنظر ما را تشکیل می‌دهد.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به روند انتخاب برگزیدگان گفت: ابتدا افرادی که خود را دارای این معیارها می‌دانند رزومه‌ خود را به همراه مستندات به اداره آموزش و پرورش محل خدمت تحویل می‌دهد، سپس کارشناسان امور بانوان در نواحی و مناطق آن‌ها را داوری کرده و پس از داوری و بر اساس سهمیه افرادی را به استان معرفی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در نهایت ۳۱۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و پس از داوری، ۱۰۰ نفر به‌عنوان برگزیده استانی مشخص شدند.

پناهی شناسایی بانوان نخبه استانی و آشنایی با ابتکارات آن‌ها در حوزه تعلیم و تربیت را از اهداف این طرح دانست و خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۱۰۰۰ بانوی نخبه در این طرح شرکت کردند که برگزیدگان آن در هفته معلم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار