رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی اعلام کرد:

بازدید از پیشرفته‌ترین شرکت دانش‌بنیان در حوزه تولیدات رسانه‌ای

مشهد (پانا) - در آستانه بزرگداشت مقام معلم از پیشرفته‌ترین شرکت دانش‌بنیان در حوزه تولیدات رسانه‌ای به‌منظور بهره‌وری در توسعه و شبکه‌سازی فضای رسانه‌ای برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان بازدید به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پیشرفته‌ترین شرکت دانش‌بنیان در حوزه تولیدات رسانه‌ای

حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این دیدار گفت: محتوا‌های آموزشی باید از حافظه محوری به مهارت محوری تبدیل شود و مهارت در دانش آموزان باعث اعتماد به نفس می شود.

وی افزود: مهارت، اساس کار آموزش و پرورش است و رسانه باید در این راه به ما کمک کند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با تولید برنامه هایی به مناسبت روز معلم، در جهت ترویج جایگاه و کرامت، فداکاری و ایثار معلمان گام های موثری بردارند و امروز، معلمان فراوانی هستند که با ارائه جلوه‌های معلمی، با جان و دل به دانش آموزان خود درس ایثار و فداکاری می‌دهند و ما هر چه داریم از آموخته های معلمان است.

وی ادامه داد: ما نسبت به جامعه‌ و معلمان تعهد داریم و باید در این راستا، کار رسانه ای داشته باشیم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان به ساخت مستندی از مرحوم حیدری، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان و برگزاری یادواره‌ای برای این استاد بزرگ اشاره کرد و افزود: مرحوم حیدری یکی از معلمان ماندگار آموزش و پرورش استان و کشور است و رسانه‌ها باید در جهت معرفی این استاد اخلاق به جامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار