جوکار در گفت‌وگو با پانا:

انتخاب بهترین افراد در مجلس دوازدهم در سایه رقابتی است که ایجاد می‌شود

مردم باید برترین‌ها را برگزینند تا یک مجلس قوی و کارآمد شکل بگیرد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه مردم باید برترین‌ها را برگزینند تا یک مجلس قوی و کارآمد شکل بگیرد، گفت باید بهترین‌ها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که این موضوع در سایه رقابتی است که ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب بهترین افراد در مجلس دوازدهم در سایه رقابتی است که ایجاد می‌شود

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با پانا ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات اسفند ماه با حضور حداکثری مردم، اظهار کرد: «شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند در حوزه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت انتخابات بود که نشان‌دهنده این است که ما باید انتخابات آینده را با حضور حداکثری مردم و مشارکت بالا برگزار کنیم.»

وی ضمن تاکید بر رعایت اصل رقابت، افزود: «باید بهترین‌ها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که این موضوع در سایه رقابتی است که ایجاد می‌شود. مردم باید برترین‌ها را برگزینند تا یک مجلس قوی و کارآمد داشته باشیم.»

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: «مشارکت مردم حائز اهمیت است. هرچه مشارکت افزایش یابد، نمایندگان مجلس با پشتوانه رأی بالاتری به روی کار خواهند آمد و مجلسی با قدرت بالا خواهیم داشت؛ مجلس قدرتمند بهتر می‌تواند کارهای خود را در کشور پیش ببرد و بهتر به امورات مردم بپردازد و منافعی که برای کشور حائز اهمیت است را رسیدگی کند.»

جوکار خاطرنشان کرد: «افزایش مشارکت مردم در انتخابات موجب تامین منافع آنها می‌شود و نتایج خوبی را در عرصه بین‌المللی و ارائه خدمات داخلی به ارمغان می‌آورد. حوزه‌های سیاست داخلی، سیاست خارجی و حوزه‌های مختلف اقتصادی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند به خصوص معیشت مردم؛ همچنین مسائل در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز باید مدنظر باشد. من امیدوارم با حفظ حقوق نامزدها و رسیدگی به مسائل آنها بتوانیم مشارکت بالای مردم را در انتخابات رقم بزنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار