معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی در روز قدس در میدان امام (ره) اصفهان

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت با هدف ارائه توانمندی‌های دانش‌آموزان در رشته‌های فرهنگی و هنری غرفه‌ای تحت عنوان نسل انقلاب، نسل یاوران امام زمان (عج) در ورودی مسجد شیخ لطف الله توسط معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برپا شد و بالغ بر ۱۰ گروه سرود و ۲۰ دانش‌آموز در آن به اجرای برنامه پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی در روز قدس در میدان امام (ره) اصفهان

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در گفت‌وگو با روابط عمومی درخصوص برنامه‌های آموزش و پرورش در مراسم روز قدس امسال اظهار داشت: برنامه‌های روز جهانی قدس در سال جاری در دو محور حضوری و مجازی برگزار شد.

وی به اجرای برنامه‌های مجازی در قالب پویشی در شبکه شاد اشاره کرد و بیان داشت: این پویش شامل بازی و مسابقات کتبی است که دانش‌آموزان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند با شرکت در بخش‌های مختلف آن امتیاز کسب کنند.

نم‌نبات اجرای برنامه حضوری در میدان امام (ره) را بخش دیگر برنامه‌های روز قدس امسال عنوان کرد و افزود: غرفه‌هایی برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به بازدیدکنندگان توسط نواحی ۳، ۴ و ۵ برپا شد و همچنین تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی نیز غرفه‌های اختصاصی خود را داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن یادآوری این نکته که در مراسم روز قدس امسال شاهد اولین اجرای میدانی مستقل آموزش و پرورش بودیم اذعان داشت: با هدف ارائه توانمندی‌های دانش‌آموزان در رشته‌های فرهنگی و هنری یک غرفه جداگانه تحت عنوان نسل انقلاب، نسل یاوران امام زمان (عج) نیز در ورودی مسجد شیخ لطف الله توسط معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان برپا شد که دانش‌آموزان در آن به اجرای برنامه‌هایی با محوریت مقاومت و قدس در اندیشه نوجوان دهه هشتادی پرداختند.

وی با بیان این که دانش‌آموزان در قالب‌هایی نظیر سرود، دکلمه، شعر و... و در راستای مقاومت و روز جهانی قدس به اجرای برنامه پرداختند تصریح کرد: بالغ بر ۱۰ اجرای سرود و بیش از ۲۰ اجرای تک نفره در این غرفه انجام شد.

نم‌نبات با تذکر درخصوص اهمیت سرود و کار جمعی تصریح کرد: در راستای برنامه‌های نسل انقلاب قصد داریم اولین سرود همگانی غدیر در سطح کشور را تحت عنوان «جشنواره سرود دانش‌آموزی می‌گوییم یاعلی» اجرا کنیم و روند کار بدین صورت است که سرودی را به مدارس ابتدایی ارسال خواهیم کرد تا مدارس آن را به صورت همگانی تمرین کرده و پس از ضبط فیلم اجرا، آن را برای داوری ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از انتخاب ۱۴ مدرسه برتر در این جشنواره خبرداد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که تا ۵ هزار دانش‌آموز در این برنامه شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار