معاون آمورش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر عنوان کرد

تشکیل کمیته کیفیت‌بخشی آموزش درمدارس اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-معاون آمورش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر برنامه‌ریزی جهت برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه و اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و اولیا جهت آمادگی، آزمون‌های شبه نهایی و تشکیل کمیته کیفیت‌بخشی آموزش مدارس را اولویت‌های این منطقه خواند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته کیفیت‌بخشی آموزش درمدارس اسلامشهر

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در جلسه مدیران دوره دوم متوسطه که در سالن شورای منطقه برگزار شد، در سخنانی ضمن اشاره به ظرفیت و تجربه مدیران مدارس اسلامشهر، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه، کیفیت‌بخشی به آموزش، استفاده از حداکثر زمان باقیمانده تا امتحانات خرداد1402 و پیشگیری ازافت تحصیلی دانش‌آموزان است.

در ادامه جلسه، سیدمهدی موسوی، معاون آمورش متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی، ضمن تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات خرداد ۱۴۰۱ و مقایسه آن با نتایج خرداد سال قبل،تشکیل کمیته کیفیت بخشی آموزش مدارس در پایان فروردین، برنامه‌ریزی جهت برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه، اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و اولیا جهت آمادگی در برگزاری آزمون‌های شبه نهایی در اوایل اردیبهشت 1402 را از موارد ضروری برشمرد.

وی بیان کرد: تأثیر توزیع عادلانه نیرو و تجهیزات،تبیین جایگاه آموزش همراه با برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت افزایش کیفیت آموزش، پایش عملکرد آموزشی مدارس جهت بررسی میزان دستیابی به اهداف فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، صدور کارنمای عملکردی مدیران مدارس از جمله اولویت‌های آموزشی و پرورش اسلامشهر است.

موسوی تصریح کرد: با توجه به کاربردی شدن امتحانات نهایی پایه دوازدهم و تاثیر چهل درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ و رقابت نابرابر دانش‌آموزان پایه دوازدهم اسلامشهر با مناطق برخوردار کشور، بر اهمیت برنامه‌ریزی کوتاه مدت جهت افزایش میانگین نمرات امتحانات نهایی خرداد تأکید کرد.

سپس احسان گرامی، مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز ضمن تشریح برنامه‌های کارشناسی سنجش جهت برگزاری امتحانات خرداد 1402، درخصوص الکترونیکی شدن تصحیح اوراق امتحانات نهایی پایه دوازدهم، مشارکت تمامی دبیران پایه دوازدهم درجهت تصحیح اوراق و فراهم نمودن مقدمات و مستندات برگزاری امتحانات داخلی نکاتی را بیان کرد .

شایان ذکر است، در این جلسه مدیران دوره متوسطه آموزش و پرورش اسلامشهر،نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در از مدارس برتر در طرح همیارمعلم تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار