معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

بیش از هزار بی‌سواد و کم‌سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند

سمنان (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد با تلاش همه همکاران در واحد سوادآموزی و آموزش‌دهندگان، بیش از یک هزار بی‌سواد و کم‌سواد در سال ۱۴۰۱ تحت پوشش فعالیت‌های سوادآموزی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از هزار بی‌سواد و کم‌سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند

زینب داودی با اعلام این خبر بیان کرد: ریشه کنی بی‌سوادی از برنامه های مهم و راهبردی است که در این راستا شناسایی، جذب و باسواد کردن افراد ۱۰ تا ۴۹ سال در استان با تلاش و جدیت بیشتری دنبال می شود.

وی، نقش مدیران و روسای آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف سوادآموزی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: جایگاه مدیران در حوزه سوادآموزی به عنوان دبیران شورای پشتیبانی در جهت ریشه کنی بی‌سوادی و پیشبرد اهداف این حوزه قابل تقدیر است.

معاون سواد آموزی استان با اشاره به درصد بالای باسوادی استان گفت: با وجود کاهش بی سوادان و کم‌سوادان در استان، در حال گذر از مرحله کمی به مرحله کیفیت‌بخشی آموزشی و بهبود کیفی فعالیت‌ها قرار گرفته ایم و هدف ما افزایش سواد در تمامی زمینه‌های اجتماعی، ارتباطی و مهارتی است.

داودی، با تأکید بر نظارت حضوری تصریح کرد: یکی از اهداف مهم سازمان در سال جدید، تقویت نظارت‌های کاربردی جهت بهبود کیفیت آموزش است و در این راستا نیازمند حمایت‌های مدیرکل و اهتمام مدیران و روسای آموزش و پرورش، کارشناسان و ناظرین آموزشی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار