حسینی: مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی، دل در گرو نظام اسلامی دارند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت اگر چه دشمنان و معاندان تلاش می‌کنند با سونامی رسانه‌ای و تبلیغات روانی، در رابطه مردم و نظام خدشه ایجاد کنند اما مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی همچنان دل در گرو نظام اسلامی و رهبری عزیز دارند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی، دل در گرو نظام اسلامی دارند

سیدمحمد حسینی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، اهتمام ویژه رییس‌جمهور در رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار و جبران کاستی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر و بی‌وقفه، رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم به‌ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار را با جدیت پیگیری می‌کند و همه اعضای دولت مصمم هستند عقب‌افتادگی و تعلل‌های گذشته را برطرف کنند.

معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس خاطرنشان کرد: دولت مردمی در کنار رسیدگی به دغدغه‌ها و نگرانی‌های معیشتی مردم، مشکلات و نیازمندی‌های کلان مناطق مختلف کشور را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا تنش آب استان چهارمحال و بختیاری را با روحیه انقلابی و جهادی پیگیری و به این معضل چندین ساله و انتظار مردم استان پایان داد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به ارتقای سطح استان چهارمحال و بختیاری گفت: در جریان سفرهای استانی اعتبارات قابل توجهی برای بهبود و تقویت وضعیت استان در بخش های مختلف اختصاص یافته است و اجرای مصوبات سفر استانی با جدیت دنبال می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری همچنین با اشاره به همراهی مردم با نظام اسلامی گفت: اگر چه دشمنان و معاندین تلاش می‌کنند با سونامی رسانه‌ای و تبلیغات روانی و بزرگنمایی موارد جزئی، در رابطه مردم و نظام خدشه ایجاد کنند اما اکثریت قاطع مردم به رغم گلایه‌مندی از مشکلات اقتصادی که ریشه در تعلل‌های دهه ۹۰ دارد همچنان دل در گرو نظام اسلامی و رهبری عزیز دارند و این را با حضور همه‌جانبه در صحنه‌های مختلف بارها به نمایش گذاشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار