منصوری در گفت‌‌و‌گو با پانا:

تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را برای به نتیجه رسیدن آرمان قدس و فلسطین به‌کار می‌گیریم

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت ما به عنوان ایران اسلامی و محور جبهه مقاومت، تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را برای به نتیجه رسیدن آرمان قدس و فلسطین به عنوان مساله اول و اصلی نظام اسلامی به کار می‌گیریم.

کد مطلب: ۱۳۶۲۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را برای به نتیجه رسیدن آرمان قدس و فلسطین به‌کار می‌گیریم

محسن منصوری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت: این حجم حضور ‌مرد‌م نشان می‌دهد مردم کشورهای اسلامی و‌ حاکمان کشورهای اسلامی منطقه بیش از همیشه نسبت به انسجام در مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مقاومت مصمم هستند.

وی افزود: این راهپیمایی سال به سال پرشکوه‌تر برگزار می‌شود و نشان می‌دهد که مردم ما بسیار امیدوار هستند و تحولات رژیم اشغالگر قدس نیز گواهی این امید است. رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی، اقتصادی و امنیتی در بدترین شرایط خود قرار دارد. ان‌شاالله نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی کامل فلسطین و قدس شریف را شاهد باشیم.

منصوری بیان کرد: ما نیز به عنوان ایران عزیز اسلامی و محور جبهه مقاومت تمام قد از حرکت‌های انقلابی جنبش‌های مقاومت حمایت می‌کنیم و تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را برای به نتیجه رسیدن آرمان قدس و فلسطین به عنوان مساله اول و اصلی نظام اسلامی به کار می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار