خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌و‌نقل پایتخت در راهپیمایی روز قدس

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام آمادگی مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جابه‌جایی شهروندان برای حضور در نماز جمعه و راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت حضور در این مراسم با استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به مراتب آسان‌تر از وسیله حمل و نقل شخصی است.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌و‌نقل پایتخت در راهپیمایی روز قدس

سیما بدرقه اظهار کرد: خدمات مترو از ۹ صبح فردا تا پایان مراسم رایگان است و به این منظور، ۵ رام قطار به خط ۴ مترو که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، اضافه شده تا سرفاصله حرکت قطارها در این خط از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش یابد.

وی افزود: شهروندان برای حضور در مراسم از طریق مترو، می‌توانند با استفاده از ایستگاه‌های متروی میدان انقلاب اسلامی، تأتر شهر، توحید، شادمان، حبیب‌الله و استاد معین در راهپیمایی شرکت کنند و بعد از پایان مراسم از همین طریق به منازل خود باز گردند.

بدرقه درباره خدمات سازمان تاکسیرانی نیز توضیح داد: ۶۰ دستگاه تاکسی ون در ۶ مسیر در نظر گرفته شده است تا شهروندان را به صورت رایگان از میدان فردوسی، میدان ولی‌عصر (عج)، کارگر جنوبی، کارگر شمالی، تقاطع حجاب - فاطمی و تقاطع نواب - آزادی، به مراسم برساند.

وی با اشاره به خدمات شرکت واحد گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران با استفاده از حداکثر ظرفیت خود نسبت به جابه‌جایی رایگان شهروندان از پایانه‌ها، میادین و نقاط مهم شهر به محل برگزاری مراسم اقدام می‌کند و در خاتمه مراسم، آنها را به مبادی اولیه باز می‌گرداند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان گرامی درخواست می‌کنیم تا به منظور راحتی خودشان و دیگران به جای وسیله نقلیه شخصی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در مراسم فردا شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار