بیانیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت روز قدس

تهران (پانا) - مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت فرا‌رسیدن روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت روز قدس

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِیكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ.

با آن‌ها پیکار کنید که خداوند آنان را به دست شما مجازات می‌کند و آنها را رسوا می‌سازد و سینه گروهی از مؤمنان را شفا می‌بخشد (و بر قلب آنها مرهم می‌نهد).»

روز قدس، این یادگار گرانسنگ پیر خمین در روزگاری که کسی جرات فریاد و نفس کشیدن در برابر مستکبران را نداشت تبدیل به نهضتی گشت که امروز نقطه عطف و اجتماع آزادگان جهان است‌. مسئله قدس مسئله فلسطین نیست، مسئله جهاد قبل از ظهور است امت اسلام باید بداند جنگ با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس یک فریضه واجب و زمینه‌ساز ظهور است.

حالا که حکومتِ کرم زده‌ اسرائیلِ فاسد از درون متلاشی شده و سرنوشتی جز نابودی برایشان مقدر نیست، ندای هم‌الغالبون جبرئیل بر مومنین شنیده می‌شود و اسرائیل پست نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

مردان جبهه بزرگ مقاومت به فرزندان مشق رزم یاد می‌دهند و حماسه می‌آفرینند و زنان مومنه مسلمان فرزندان خود را با حماسه‌های پدران و تربیت یک مسلمان ظلم ستیز آن‌ها را آماده اشدا علی الکفار با استکبار و رحما بینهم می‌کنند.

هشدار می‌دهیم قبل از آنکه آسمانتان را بوی باروت و زمینتان را فرش قرمز انتقام پر کند و سرپناهی برای پناه نداشته باشید؛ از منطقه جمع کنید و بروید که نیروهای مقاومت نفستان را، وجودتان را و گنبدهای آهنینتان را هدف قرار می‌دهند و تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنند.

نسل جوان امروز خود را برای نظم نوین جهانی و فردای بعد از پیروزی برنامه‌ریزی می‌کند و مکتب سلیمانی را سرلوحه کار خود کرده و همت والای این جوانان تازه به عرصه پا گذاشته اما آشنا با رزم پدرانشان هر دشمنی را، به زانو در می‌آورد.

در دست و پا زدن‌های آخر اسرائیل غاصب همین بس که کودکان و دانش‌آموزان بی‌گناه را گاه و بی‌گاه قربانی مقاصد کثیفش می‌کند و خانه‌های پدری آنان را غصب می‌کند و حقوق کثیف بشر در تماشای این مصیبت، این جنایات ضد بشری را الگو می‌کند و توقع زندگی حیوانی مثل خودشان را جار می‌زنند.

ما دانش‌آموزان بسیجی ایران اسلامی در کنار برادران و خواهران فلسطینیمان در از دست دادن عزیزانمان، دانش‌آموزان و کودکان فلسطینی هم دردیم و جهان را برای قاتلان احمق صهیونیستی جهنم می‌کنیم و فلسطین، پاره‌ تن اسلام را آزاد و مقتدر می‌کنیم.

قدس خرمشهر دیگری خواهد شد و موذن‌های شهیدش بر گلدسته‌های آن اذان حی علی قدس سر می‌دهند. ملت اسلام و در صدرشان نوجوانان و دانش‌آموزان حماسه آفرین دوشادوش رهبر فرزانه امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در مسجدشالاقصی به نماز دشمن شکن جمعه می‌ایستند و سخنرانی ایشان در قدس شریف از جهان منعکس و پایکوبی بر جنازه‌های استکبار فریاد زده می‌شود و آماده جشن بزرگ ظهور پسر فاطمه خواهیم شد که صبح نزدیک است و این وعده خداست؛ الیس الصبح بقریب!؟؟

ایها شعب الفلسطین مثلنا ومثلکم، ان لحمنا لحمکم و دمنا دمکم ان شاء الله الی یوم القیامه

و راست گفت پیر خمین

حتما و قطعا راه قدس از کرببلا می‌گذرد...

#القدس_لنا

والسلام علی من التبع الهدی
مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار