پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت روز قدس

اصفهان (پانا) - اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۳۶۲۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت روز قدس

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‌مقام معظم رهبری عنوان کرد: مساله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌.

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده فلسطین است.

قرار گرفتن اسرائیل در مسیر اضمحلال و نابودی، برهان روشنی از سنت تخلف ناپذیر الهی بر نابودی باطل است که به برکت دعای خیر روزه داران به زودی شاهد بازگشت قدس شریف به آغوش جامعه ی اسلامی خواهیم بود.

این جانب از جامعه رشید و شریف فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز و خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی استان اصفهان می‌خواهم همگام با ملت خداجوی و روزه‌دار، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، برگ درخشان دیگری از حماسه آفرینی نظام تعلیم و تربیت را در رهپویی آرمان های اسلامی_انقلابی این نظام مقدس‌خلق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار