در نشست هم اندیشی بزرگداشت روز جهانی قدس عنوان شد:

راهپیمایی روز جهانی قدس، قوت قلب نظام جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است

تهران(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، قوت قلب نظام جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است، حضورفرهنگیان و دانش‌آموزان هم صدا با ملت‌های آزادی‌خواه جهان را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز جهانی قدس، قوت قلب نظام جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است

نشست هم اندیشی بزرگداشت روز قدس به ‌منظور فرهنگ سازی و بزرگداشت روز جهانی قدس و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی و اهمیت این روز با حضور سید جواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت بدنی،همکاران حوزه پرورشی و معاونین پرورشی مقطع متوسطه در اندیشکده تحول اداره آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران برگزار شد.

سید جواد فیاضی با تأکید بر حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را قوت قلب نظام جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: باید برای نسل جوان امروز بویژه جامعه دانش آموزی این روز با کمک و همیاری مدیران و معاونین پرورشی مدارس تعریف شود.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، میراث ابتکاری رهبرکبیر انقلاب در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است تصریح کرد: جریان سازی روز قدس و فرهنگ مقاومت در بین دانش آموزان و فرهنگیان یکی از اولویت های آموزش و پرورش است و این جریان سازی باید به صورت مستمر در مدارس اجرا شود.

سیدجواد فیاضی در این جلسه گفت: در آستانه فرارسیدن روز قدس می بایست فرهنگیان و دانش آموزان هم صدا با همه ملت‌های آزادی خواه جهان، ضمن اعلام خشم و انزجار از جنایات رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش بگذارند.

در پایان این جلسه هماهنگی لازم جهت حضور حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزی و ... به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار