مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

103 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

زنجان(پانا)-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت بر اساس آمارهای موجود در قالب اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 103 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
103 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران از فعالیت 60 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی خبر داد و اظهار کرد: در قالب این طرح طبخ و توزیغ غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی با بیان اینکه این طرح به سه شکل اجرا می‌شود، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم جامعه هدف و توزیع افطاری ساده از محورهای فعالیت این طرح بوده است که به همکاری خیران نیکوکاران،موسسات خیریه مراکز نیکوکاری و دستگاه های اجرایی انجام می شود.

صالحی از توزیع 103 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده از محل کمک های خیرین در قالب طرح اطعام مهدوی خبر داد و گفت: همچنین در قالب این طرح 14 هزار بسته معیشتی نیز بین اقشار نیازمند و خانواده های عزیز تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از اجرای طرح مفتاح الجنه در قالب دیدار مسئولان و حامیان با خانواده‌های عزیز تحت حمایت خبر داد و اضافه کرد‌: سال گذشته حدود ۱۲ هزار دیدار با خانواده‌ها داشتیم که کمک چهار میلیارد و 800 میلیون تومانی به خانواده های تحت حمایت بوده که توسط خیرین پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری خیرین در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال افزود: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌‎توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار