پنجشنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲

تهران (پانا) - داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه مهلت دارند که برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پنجشنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲

ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری از ۱۵ فروردین ماه آغاز شد و قرار بود ۲۱ فروردین ماه پایان یابد که سازمان سنجش آموزش کشور روز گذشته (یکشنبه ۲۰ فروردین) مهلت ثبت نام را تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه تمدید کرد و داوطلبان می‌توانند تا روز پنجشنبه هفته جاری برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که آزمون نوبت اول ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و آزمون نوبت دوم برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

داوطلبانی که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ شرکت کرده اند در صورت تمایل می‌توانند در نوبت دوم آزمون سراسری نیز شرکت کنند.

بر اساس برنامه قبلی سازمان سنجش آموزش کشور، نتیجه اولیه علمی آزمون سراسری اواسط مرداد اعلام می‌شود.

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ می‌توانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه این هفته از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

تا روز گذشته بیش از ۴۴۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری امسال ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار