رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد خبر داد:

توزیع 600 بسته گوشت بین نیازمندان شهرستان بهاباد

بهاباد (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد، از توزیع ۶۰۰ بسته گوشت اهدایی مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان شهرستان بهاباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع  600 بسته  گوشت بین نیازمندان شهرستان بهاباد

مهدی اسماعیل زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد گفت: با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه سمت خدا این بسته های گوشت تهیه و در اختیار این اداره قرار داده شد .

اسماعیل زاده افزود: در این راستا خانوارهای نیازمند در شهرستان شناسایی و بسته های گوشت قربانی با استفاده از ظرفیت های مراکز نیکوکاری مساجد توزیع شد .

وی از حسن اعتماد موسسه حضرت خدیجه(س) قم، برنامه سمت خدا و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نسبت به این شهرستان و حمایت آنها از نیازمندان تشکر نمود و تأکید کرد: کمک به نیازمندان امری خدا پسندانه و تاسی از سیره اهل بیت(ع) است و می طلبد در این شرایط سخت به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم .

گفتنی است برنامه توزیع گوشت بین نیازمندان امسال به تعداد ۶۰۰ بسته یک و نیم کیلویی برای خانوارهای نیازمند، توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد و ۱۰ مرکز نیکوکاری شهرستان در بین این عزیزان توزیع شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار