در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

حمایت کمیته امداد از دانش‌آموزان کنکوری

دوره‌های آموزشی ویژه آزمون ورود به مدارس سمپاد برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از حمایت این مرکز از دانش‌آموزانی که در آستانه کنکور هستند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت کمیته امداد از دانش‌آموزان کنکوری

حسین زمانیان در گفت‌وگو با پانا درخصوص فعالیت گروه‌های جهادی کمیته امداد برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند، اظهار کرد: «یکی از حمایت‌هایی که از دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، برای دانش‌آموزانی است که در آستانه کنکور قرار دارند و برنامه‌های آموزشی برای این دانش‌آموزان دنبال می‌شود. گروه‌های جهادی، دانش‌آموزانی را که در زمینه تحصیل دچار ضعف هستند را شناسایی کرده و کار تدریس در دروس مربوطه برای آنها صورت می‌‌گیرد.»

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران افزود: «مددجویان پایه دوازدهمی در آستانه کنکور قرار دارند و در ایام تعطیلات نوروز و قبل از برگزاری کنکور تحت آموزش قرار می‌گیرند و گروه‌های جهادی و خیرین که تیم‌هایی از مراکز نیکوکاری ما هستند به‌صورت تخصصی با این دانش‌آموزان کار می‌کنند.»

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از دانش‌آموزان پایه ششم و نهم نیز گفت: «این دو مجموعه هم در حال آمادگی برای آزمون ورود به مدارس سمپاد(استعدادهای درخشان) هستند که این آزمون در خردادماه برگزار می‌شود و توسط گروه‌های جهادی تحت آموزش قرار دارند.»

زمانیان خاطرنشان کرد: «برای دانش‌آموزانی که در بالا به آن اشاره شد به صورت آنلاین کلاس برگزار می‌شود. برای کنکوری‌ها که پایه دوازدهم هستند، دوره‌های آموزشی حضور در آزمون و ارزیابی برگزار می‌شود تا بتوانند برای رقابت در کنکور تیرماه آماده باشند. پس از برگزاری آزمون سراسری نیز حمایت‌های کمیته امداد در فرایند انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان ادامه دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار