امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

شعار سال باید دغدغه و تمرکز همه ما باشد

فیروزکوه ( پانا)_ امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت شعار سال باید دغدغه و تمرکز ما باشد نه در حد نصب بنر و بیلبورد، بلکه باید سهم خود را در تحقق شعار سال دریابیم و بدان عمل کنیم زیرا مسئله اول کشور امروز مسئله تورم و رشد تولید است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شعار سال باید دغدغه و تمرکز  همه ما باشد

حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جلسه شورای اداری، با تاکید بر فضیلت شب‌های قدر گفت: فضیلت شب‌های قدر بیش از هزار شب است که می‌توان در یک شب ره صد ساله را طی کرد؛ مسئولان هم خود باید از این شب‌ها بهره ببرند و هم زمینه را برای مردم در نقاط مختلف شهر فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: شعار سال باید دغدغه و تمرکز ما باشد، نه در حد نصب بنر و بیلبورد، باید سهم خود را در تحقق شعار سال دریابیم و بدان عمل کنیم؛ مسئله اول کشور امروز مسئله تورم و رشد تولید است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه بیان کرد: کشور ما کشور پرمصرفی است؛ اسراف ما در زمینه مواد غذایی، انرژی و غیره زیاد است؛ این نکته همواره باید تذکر داده شود حتی در مراسمات مذهبی باید یادآوری شود که نمی‌شود مجلس روضه اهل بیت (ع) برگزار کرد و در آن اسراف شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان با اشاره به مسئله حجاب و عفاف، تصریح کرد: اولویت اول کشور اقتصاد است اما اولویت اول دشمن مسئله حجاب و عفاف است؛ این امر نشان می‌دهد چه کسی دلسوز مردم است، آن که اولویت اقتصادی دارد یا آن که اولویت کشف حجاب دارد؟! باید در این زمینه برنامه‌ریزی کند همانطور که دشمن در جنگ ترکیبی دقیق برنامه‌ریزی می‌کند ولو در حد نصب یک بنر یا برنامه‌های فرهنگی باشد باید به این مسئله توجه کرد؛ مسئولان باید توجه کنند در این زمینه وظیفه داریم، چراکه در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا مسئله حجاب و عفاف مطرح شده است.

وی افزود: مخصوصاً در مناطق گردشگری باید به مسئله حجاب توجه ویژه شود، برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی با حضور روحانیون شود و نفس حضور روحانیون تاثیرگذار است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با تاکید بر اهمیت روز قدس گفت: مسئله اول ما در جهان اسلام قدس است؛ امسال یک ویژگی خاصی برای روز قدس وجود دارد که با توجه به تحرکات اسرائیل در منطقه است، که این امر نیازمند برنامه‌ریزی ویژه برای حضور پرشور مردم است.

دانش‌‌آموز خبرنگار:فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار