مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

حساس‌ترین موضوعات و حوزه‌ها در آموزش و پرورش سلامت برگزاری امتحانات است

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ستاد آزمون‌های آموزش و پرورش استان عنوان کرد از حساس‌ترین موضوعات و حوزه‌ها در آموزش و پرورش سلامت برگزاری امتحانات است، زیرا سلامت و صحت امتحانات در اعتبار مدارک تحصیلی و آموزش و پرورش تاثیرگذار است بنابراین در این موارد حساسیت بالایی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حساس‌ترین موضوعات و حوزه‌ها در آموزش و پرورش سلامت برگزاری امتحانات است

سید امیر شوشتری در این جلسه که با حضور جمعی از معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد، گفت: شیوه سالم برگزاری و تصحیح امتحانات تاثیر خوبی در دیدگاه مخاطبین دارد، اهمیت سامانه های امتحانات به دلیل تاثیر بالا در اکثر خانواده ها حفظ امنیت آزمون ها را دوچندان می کند.

وی در خصوص مانیتورینگ حوزه امتحانات گفت: میتوان مانیتورینگ را در چند منطقه استان به صورت نمونه انجام داد وی همچنین از برگزاری دو امتحان پایه دهم و یازدهم به صورت کشوری در خرداد ماه امسال خبر داد.

حسین فاطمی نژاد رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز که در این جلسه حضور داشت ادامه داد: سهم دروس عمومی در آزمون سراسری کمتر نشده بلکه با تاثیر سوابق تحصیلی بیشتر هم شده است. برای ایجاد سابقه تحصیلی برای فارغ التحصیلان تا پایان فروردین ماه و برای دانش آموزان تا دو هفته قبل از امتحانات فرصت وجود دارد.

وی بر انتخاب نیروهای متعهد برای صحت آزمون ها تاکید کرد و در پایان گفت: به دلیل سهم دروس عمومی و سوابق تحصیلی در کنکور آزمون سراسری اهمیت امتحانات بسیار بالا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار