برگزاری آیین «شکرانه خدمت» و تجلیل از فعالان ستاد اسکان فرهنگیان قم

قم (پانا) - آیین «شکرانه خدمت» و تجلیل از فعالان ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان قم عصر امروز در شبستان بقیه الله مسجد اعظم قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین «شکرانه خدمت» و تجلیل از فعالان ستاد اسکان فرهنگیان قم

آیین شکرانه خدمت و تقدیر از خادمان ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان قم در آستانه سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولانی از استانداری، فرمانداری و آموزش و پرورش در شبستان بقیه الله مسجد اعظم قم برگزار شد.

عباس اسکندری پور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان در آغاز این مراسم با تقدیر از زحمات شبانه روزی تمامی اعضای ستاد، توفیق خدمتگزاری به زائران را توفیقی از جانب حضرت معصومه(س) خواند و گفت: در ایام نوروز، ستاد اسکان فرهنگیان، پذیرای ۸۰ هزار نفرروز زائر بود که این توفیق، حاصل تلاش ۴۲۰ نفر از همکاران اداره کل و ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش است.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به ثواب زیارت و بیان روایتی در این باب، به اجر معنوی جریان خدمت به زائران پرداخت و تاکید کرد: همه این فرایند خدمت رسانی در انگیزه بالای مدیران و مدیریاران نهفته است زیرا این تلاش‌ها جز با ثبت در توشه آخرت قابل جبران نیست و نمی‌توان با هیچ پاداش مادی قیاس کرد.

همچنین ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری، علیرضا ارجمندی مدیرکل گردشگری و عباس ذاکریان فرماندار قم نیز در سخنان کوتاهی از تلاش های گسترده فرهنگیان قم در ستادهای اسکان نوروزی، قدردانی کردند.

این مراسم با مدیحه سرایی علی اکبر ریحانی به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و اجرای همخوانی همراه بود؛ در پایان اعضای فعال و برگزیده ستادهای فرهنگیان استان تجلیل شدند و به تعدادی از حاضران نیز به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

خبرنگار: مهدی کریمی امتنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار