نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه در بعد شاخص‌های اختصاصی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

سازمان دانش‌آموزی در سطح ارزیابی عملکرد، رتبه «عالی »را کسب کرد

بجنورد (پانا) - مدیرسازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی گفت در بین 25دستگاه در ارزیابی ادارات آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، سازمان دانش‌آموزی تنها تشکلی است که حائز رتبه عالی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی در سطح ارزیابی  عملکرد، رتبه «عالی »را کسب کرد

مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی، این موفقیت را حاصل تلاش همه روسای سازمان دانش آموزی شهرستان ها و همکاران و مربیان استان دانست و از زحمات شبانه روزی آنان تشکر کرد و گفت: تلاش مضاعف همکاران و تداوم و تقویت نقاط مثبت عملکردی و تلاش در اصلاح نقاط قابل بهبود از اهداف سازمان دانش آموزی است.

حسین کنعانی در ادامه افزود: اجرای هوشمندانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی با اتکا بر منویات مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت، تعالی و بالندگی کشور مستلزم مشارکت برنامه محور و جهادی همه ارکان تعلیم و تربیت در سطح استان در راستای حسن اجرای طرح ها، برنامه‌ها و سیاست های ابلاغی از سوی دستگاه تعلیم و تربیت است.

بر اساس نتایج ارزیابی از 25 محور در سال 1400 و شاخص های اختصاصی در سطح ملی و دستگاهی که بر اساس شاخص های تخصصی معاونت ها، دفاتر، مراکز و سایر حوزه های ذی ربط ستادی انجام شد، عملکرد مدیریتی سازمان دانش آموزی در سطح «عالی» ارزیابی شد. مبنای گزارش ها مقایسه محورها و یا شاخص ها به ازای یک کاربر انتخاب شده و به تفکیک اعمال می شود.

در ارزیابی شاخص ها در سامانه جامع مدیریت عملکرد سازمانی تسما، معیارهایی همچون جذب و سازماندهی اعضا، جذب و سازماندهی مدارس تشکیلاتی و... لحاظ می شود که با برنامه ریزی صحیح و هماهنگی و ارسال مستندات در بین دستگاه‌ها، سطح ارزیابی ها از (خوب، ضعیف، خوب، متوسط و عالی) مشخص می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار