بازدید از 427 مدرسه طرح ستاد اسکان نوروزی توسط 27 تیم نظارتی از حوزه ارزیابی عملکرد استان بوشهر

بوشهر(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر گفت 427 مدرسه و مرکز رفاهی‌ طرح ستاد اسکان نوروزی و تعداد 96 پایگاه اسکان توسط 27 تیم نظارتی در این ایام  مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۰۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از 427 مدرسه طرح ستاد اسکان نوروزی توسط 27 تیم نظارتی از حوزه ارزیابی عملکرد استان بوشهر

احمد قاسمی در گفتگو با پانا با اشاره به فعالیت تیم‌های نظارت استانی برای بررسی عملکرد ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان، اظهار کرد : تیم های بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از نحوه خدمات دهی ستادهای اسکان، وضعیت امکانات و تجهیزات مراکز آموزشی و رفاهی‌، نظافت، بنرهای راهنما و نحوه استقبال از مهمانان را به صورت محسوس و غیر محسوس به طور مستمر در ایام نوروز نظارت به عمل آوردند.

قاسمی افزود: 427 مدرسه و مرکز رفاهی‌ طرح ستاد اسکان نوروزی و تعداد 96 پایگاه اسکان توسط 27 تیم نظارتی در این ایام مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

قاسمی با بیان اینکه در ایام نوروز ستادهای اسکان استان 2 بار توسط هیات وزارت آموزش و پرورش به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار گرفت، ادامه داد: بنابر نظر هیات ارزیابی کشوری عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بسیار مطلوب و رضایت بخش اعلام شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده استان بوشهر پنجمین استان کشور در تعداد پذیرش مسافر نوروزی بود که 175 هزار نفر در قالب 30 هزار و 918 خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع با جدیت در دستور کار حوزه ارزیابی استان قرار داشت، خاطر نشان کرد: نظرسنجی حضوری از وضعیت خدمات دهی توسط 27 تیم نظارتی از مسافران نوروزی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار