مرکز مدیریت راه‌های کشور:

محور چالوس و آزادراه تهران - شمال یک‌طرفه است

تهران (پانا) - مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
محور چالوس و آزادراه تهران - شمال یک‌طرفه است

طبق اطلاعات به دست‌ آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور که تا ساعت ۱۱ امروز شنبه به‌روزرسانی شده، تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

همچنین در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حد فاصل ماسال تا هزارچم و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های کلرد و گزنک و محدوده لاسم در مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین و در آزادراه رشت - قزوین محدوده‌های رودبار و شیرین‌سو ترافیک نیمه‌سنگین است.

محور فیروزکوه و چالوس داری بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند و در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه تردد روان است.

طبق این اطلاعات، محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود و محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، جدید هشتگرد - طالقان، گنجنامه - تویسرکان و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار