تامین اعتبارات لازم برای هواشناسی اردبیل پیگیری می‌شود

اردبیل(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت تأمین اعتبارات لازم برای ارتقای دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان اردبیل پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تامین اعتبارات لازم برای هواشناسی اردبیل پیگیری می‌شود

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از اداره ‌کل هواشناسی استان با اشاره به بهره‌برداری از تجهیزات و ایستگاه‌های پیشرفته هواشناسی استان در سال گذشته، از تلاش برای تأمین اعتبارات لازم به‌منظور تجهیز ایستگاه‌ها و ارتقای دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان اردبیل طی سال جاری خبر داد.

وی ضمن تبریک روز جهانی هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی در فعالیت‌های مختلف مردم استان دارای اهمیت بوده و علاوه بر حفاظت از جان و مال مردم در برابر مخاطرات جوی، در اقتصاد، کشاورزی، صنعت و گردشگری استان نیز نقش بسیار اساسی ایفا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر لزوم ارتقای سطح فناوری تجهیزات و دانش نیروی انسانی در حوزه هواشناسی، بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته تجهیزات و ایستگاه‌های پیشرفته هواشناسی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و طی سال جاری نیز برای تأمین اعتبارات مورد نیاز به‌منظور تجهیز ایستگاه‌ها و ارتقای سطح کمی و کیفی و دقت پیش‌بینی‌های هواشناسی استان تلاش خواهد شد.

میرجعفریان همچنین از کارکنان پرتلاش اداره ‌کل هواشناسی استان که به‌صورت شبانه‌روزی و در ایام تعطیلات نوروزی در حال ارائه خدمات هستند، تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار