وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، پایگاه قرآنی می‌شود

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت هر کانون فرهنگی - هنری مسجد تبدیل به یک پایگاه و کانون قرآنی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، پایگاه قرآنی می‌شود

به گزارش ایرنا؛ محمدمهدی اسماعیلی در حساب توییتری خود نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار باصفای رمضانی با اصحاب قرآن، راهبرد احیاء برنامه‌های قرآنی مساجد را ابلاغ فرمودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فیلم بخشی از سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در محفل نورانی انس با قرآن تصریح کرد: در وزارت فرهنگ با مشارکت فعالانه معاونت قرآن و ستاد عالی کانون‌های مساجد، هر کانون فرهنگی - هنری مسجد را به یک پایگاه و کانون قرآنی تبدیل خواهیم کرد. انشاءالله.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: باید همه مساجد به پایگاه‌های رواج تلاوت و استماع قرآن و ارائه تفسیر آیاتِ قرائت‌شده تبدیل شوند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، عصر روز پنج‌شنبه در اولین روز ماه مبارک رمضان و در محفل نورانی انس با قرآن که با حضور شماری از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی برگزار شد، قرآن را کتاب حکمت و درس و زندگی خواندند و خاطرنشان کردند: قرآن مجید در همه عرصه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، حکومتی و حتی روابط بین‌الملل، مملو از تدبیر و حکمت است که باید به آموختن و به‌کارگیری این دروس اهتمام جدی داشت که خوشبختانه امروز همه زیرساخت‌های لازم برای این کار فراهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار