رئیس جمعیت هلال احمر:

مصدومان زلزله آذربایجان غربی به 110 نفر رسید

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مصدوم شدن ۱۱۰ نفر در زلزله آذربایجان غربی گفت شرایط اسکان اضطراری برای افراد متاثر از زلزله در حال آماده‌سازی است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مصدومان زلزله آذربایجان غربی به 110 نفر رسید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ پیرحسین کولیوند در حاشیه جلسه ستاد خدمات نوروزی این جمعیت طی گفت‌وگویی اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله صبح امروز در شهرستان خوی و سلماس، تیم‌های جست‌وجو جمعیت هلال‌احمر، ارزیابی ۳۲ روستا و ۶ شهر را انجام دادند که در حال حاضر کار تیم ارزیابی، پایان گرفته است.

وی ادامه داد: در ارزیابی‌های انجام شده، ۶ باب منازل تخریب شده در روستاها و دو باب منزل در محیط شهری ارزیابی شد و بقیه آسیب‌ها در حد ترک‌خوردگی منازل بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: ۱۱۰ نفر به دلیل ترس و فرار از محل دچار حادثه شدند که ۱۷ نفر از آنان به محیط درمانی منتقل شدند.

کولیوند با اشاره به آمادگی هلال‌احمر از حضور و خدمات‌رسانی به افراد متاثر از زلزله، عنوان کرد: توزیع اقلام زیستی مانند بسته‌های امدادی و وسایل گرمایشی در بین افراد متاثر از زلزله انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول، طبق آئین نامه و نظر مدیریت بحران و مسکن و شهرسازی، اسکان اضطراری افراد متاثر از زلزله در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار