برگزاری نخستین جشنواره و مسابقه عکس گردشگردی شهرستان ورامین

ورامین ( پانا) - نخستین جشنواره و مسابقه عکس گردشگری دشت ورامین به همت اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جشنواره و مسابقه عکس گردشگردی شهرستان ورامین

محمدرضا تاجیک رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان از برگزاری خستین جشنواره و مسابقه عکس گردشگری دشت ورامین خبر داد و افزود: این جشنواره و مسابقه یادبود جایزه سالانه روانشاد استاد جلال جنیدی از چهره های ماندگار فرهنگ دشت ورامین می باشد و هرساله برگزار خواهد شد.

تاجیک تصریح کرد: علاقمندان می توانند ضمن رعایت قوانین فراخوان این جشنواره، آثار خود را در زمینه ی جاذبه های گردشگری شهرستان های دشت ورامین ،شامل شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک، ازجمله آثار باستانی، تاریخی، مذهبی، طبیعت گردی و ... را تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۲ به صورت فایل از طریق آیدی Varna1402@ در پیام رسان روبیکا ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج داوری آثار شرکت کنندگان در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۲ اعلام و مراسم اختتامیه جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه آثار در اواخر اردیبهشت سال جدید برگزار خواهد شد که برای برگزیدگان این جشنواره تندیس، لوح یادبود و جوائز نقدی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار