معاون امدادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

خدمات امدادی هلال احمر مازندران به ۴۴۴ حادثه‌دیده در ۲۴ ساعت گذشته

ساری (پانا) - معاون امدادی جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت امدادگران این نهاد در ۲۴ ساعت اخیر به ۴۴۴ حادثه در این استان خدمات لازم ارائه کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمات امدادی هلال احمر مازندران به ۴۴۴ حادثه‌دیده در ۲۴ ساعت گذشته

هاتف سلیمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پانا افزود‌: در این ایام و با توجه به حضور پرتعداد نوروزی در مازندران حوادثی مانند تصادفات رانندگی از جمله اتفاقاتی است که در این ایام رخ می دهد.

سلیمی ادامه داد: همچنین با توجه به بارش برف و مسدود شدن برخی از جاده های مواصلاتی مازندران اسکان اضطراری ۱۱۹ نفر که در جاده های کیاسر و سوادکوه زمین گیر شدند، انجام شد.

معاون امدادی جمعیت هلال احمر مازندران گفت: نیروهای این نهاد در این مدت ۱۱۱مورد راهسازی در محورهای مواصلاتی استان را انجام دادند.

جمعیت هلال احمر مازندران ۸۷۰ نجاتگر به همراه یک هزار جوان هلال احمررا برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان به صف شده است.

علاوه بر این بر استقرار نیروهای امداگر و نجاتگر در پایگاه های هلال احمر، نیروهای جوان در قالب ۱۸ پست ایمنی و سلامت ساماندهی شدند.

همچنین ۳۴ پایگاه امدادی، یک مرکز امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۵دستگاه آمبولانس از امکانات و تجهیزات تعبیه شده برای خدمات نوروزی در مازندران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار