وزیر آموزش و پرورش:

یکی از کاربردهای سامانه موقعیت مکانی، پاسخگویی به مطالبات خانواده‌ها و دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، یکی از کاربردهای سامانه موقعیت مکانی برای واحدهای تابعه این وزارتخانه را در هدایت تحصیلی و پاسخگویی به برخی انتظارات و مطالبات خانواده‌ها و دانش‌آموزان دوره اول متوسطه خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یکی از کاربردهای سامانه موقعیت مکانی، پاسخگویی به مطالبات خانواده‌ها و دانش‌آموزان است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ یوسف نوری در سومین جلسه ستاد هماهنگی آموزش‌های فنی‌حرفه‌ای و مهارتی با تاکید بر اهمیت توسعه کیفی آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس باید بر اساس نظر معاونت‌های آموزشی، توزیع اعتبار و تجهیزات را انجام دهد.

وزیر آموزش و پرورش با برشمردن برخی اشکالات ساماندهی نیروی انسانی تأکید کرد: باید همه نیازها به درستی با توجه به درخواست حوزه بهره‌بردار و قوانین کلان در دستورالعمل مشخص و در سامانه‌ها پیاده‌سازی شود و بعد از آن استفاده از سامانه به عهده حوزه بهره‌بردار باشد.

عضو کابینه دولت مردمی با ذکر سوابقی از مقدمات سامانه موقعیت مکانی برای واحدهای تابعه وزارت آموزش و پرورش این طرح را دارای نکات مثبت و خوبی دانست که برخی از نیازهای مدیریتی را مرتفع می‌کند.

وی یکی از کاربردهای این سامانه را در هدایت تحصیلی و پاسخگویی به برخی انتظارات و مطالبات خانواده‌ها و دانش‌آموزان دوره اول متوسطه خواند.

در ادامه این نشست، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه به ارائه گزارشی از اجرای مصوبات جلسه قبل پرداخته و موانع اجرایی برخی از آن‌‌‌ها را برشمرد.

در این جلسه موضوع هدایت تحصیلی برای ورود پایه دهم در دستور کار بود که بعد از ارائه نظرات از سوی معاون پرورشی و فرهنگی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه و بقیه اعضا، مقرر شد نمون‌برگ هدایت تحصیلی اصلاح و هدایت به زمینه صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر به صورت تجمیعی(بدون اعلام شاخه‌های مجزای فنی و حرفه‌ای و کاردانش) صادر شود.

شایان ذکر است، ستاد هماهنگی و توسعه آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی با پیشنهاد معاونت آموزش متوسطه در راستای اجرایی‌سازی قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی تشکیل شده و در پی هماهنگ‌سازی و رفع مشکلات توسعه کمی و ارتقای کیفی این آموزش‌ها با هماهنگی‌های بین بخشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار