کشف 115 میلیارد ریال آرد خارج از شبکه در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 57 تن آرد خارج از شبکه توزیع خبرداد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 115 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 115 میلیارد ریال آرد خارج از شبکه در جنوب تهران

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل آرد خارج از شبکه در محدوده بزرگراه تندگویان شدند. در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه مبنی بر قاچاق و توزیع آرد یارانه ای در ملک چهادیواری توسط افرادی در آدرس بزرگراه تندگویان، مسیر جنوب به شمال ، پشت جایگاه بنزین 229 ، توسط یک دستگاه کمپرسی تحت پوشش بارقانونی که ضرورتاً مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ بهرامی افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها نموده و تحت پوشش یک فقره بارنامه اقدام به حمل مقادیری آرد یارانه ای نموده است در حالیست که پس از بازدید مشخص گردید بارنامه ، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 1438 کیسه 40کیلویی جمعاً به وزن 57520 کیلوگرم بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 115 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار