جلسه توجیهی جشنواره‌های فرهنگی هنری در گلستان

گلستان (پانا) - جلسه توجیهی جشنواره فرهنگی هنری امید فردا و کارینو با حضور معاون فرهنگی و پرورشی استان گلستان و مدیران و کارشناسان فرهنگی کانون‌های شهرستان‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی جشنواره‌های فرهنگی هنری در گلستان

موسی کابلی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از اعزام حدود ۹۰ هزار دانش آموز به اردوها خبر داد و این امر را بزرگ و بی نظیر خواند.

کابلی همچنین فعالیت کانون های پرورشی و فکری استان در زمینه های جنگ شادی،قرآنی و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برجسته و شایسته عنوان کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین مربوطه،فعالیت و پویایی مدیران و کارشناسان در کانون را موثر دانست و از مدیران خواست تا زمینه و زیرساخت های لازم را برای ورود و حضور دانش آموزان به کانون فراهم کنند و همچنین از ظرفیت های سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی استفاده کنند.

کابلی در پایان صحبت های خود از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری توسط کانون ها خبر داد.

سمیرا محمدی، کارشناس مسئول اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز ،شرکت ۸۰٪ از ظرفیت دانش آموزی شهرستان ها در مرحله مدرسه ای جشنواره دانایی و توانایی را ضروری دانست.

طبق گفته محمدی، در مرحله اول کتاب های معرفی شده خریداری و مطالعه می‌شود، سپس ۶۰ درصد از شرکت کنندگان به مرحله شهرستانی راه پیدا می‌کنند و مجددا کتاب معرفی شده را خریداری و مطالعه می‌کنند و نهایتا منتخبین به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

اسماعیل عباسپور از انتخاب ۶ کانون طرح امید فردای گلستان در بخش نقاشی همگانی خبر داد.

عباسپور شروع رویداد طرح استعدادیابی ایران قوی را نقشه راهی برای جذب دانش آموزان در برنامه های رویدادی دانست و هدف از برگزاری این طرح را تجربه یک روز لذت بخش در کنار مهارت آموزی و علم اندوختن دانش آموزان به دور از چارچوب کلاس عنوان کرد.

در پایان انتقادات و بیانات مدیران و کارشناسان کانون های فرهنگی و تربیتی شنیده و راه حل هایی برای آنها در نظر گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار