پیشروی پرچم جهاد و جبهه حق به سوی قله عزت و افتخار

تربت جام (پانا) - مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی گفت پرچم جهاد و جبهه حق به سمت قله‌های عزت و افتخار ایران اسلامی در حرکت و پیشروی است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشروی پرچم جهاد و جبهه حق به سوی قله عزت و افتخار

حسینعلی یوسفعلی زاده در اولین یادواره شهدای جهاد سازندگی شهرستان تربت جام که از آن با عنوان سنگر سازان بی سنگر یاد کرد، گفت: یکی از الزامات مقابله با دشمن در هر عرصه ای جهاد است و عرصه جهادی ما اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است.

وی ادامه داد: امروزه شاهد حربه های دشمن از طریق جنگ ترکیبی، شناختی، مسمومیت فرزندان و ارز و دلار هستیم و شناخت عرصه های دشمنان سبب تداوم راه شهیدان است.

یوسفعلی زاده افزود: فتنه های خبیثانه دشمنان یکی پس از دیگری با اعتقاد و قدرت و استحکام در حال نابودی است و پرچم جهاد و جبهه حق به سمت قله های عزت و افتخار ایران اسلامی در حرکت و پیشروی است.

وی گفت: ناامیدی یکی از اهداف دشمن و شیطان صفتان است و در جبهه خودی باید موج امید و موفقیت روانه شود.

وی با اشاره به عوض کردن جای خادم و خائن، ابراز کرد: یکی از دسیسه های دشمن عوض کردن جای خادم و خائن است؛ جبهه دشمن تمرکز خود را روی نسل جوان و نوجوان گذاشته و هزاران پیام دروغین در فضای مجازی برخلاف اخلاق و ارزش ها عرضه می کند و ما باید جنگ فرهنگی دشمن را جدی بگیریم.

یوسفعلی زاده یکی از ویژگی های جهاد را جهاد در برابر دشمن دانست و گفت: جهاد مخلصانه، بدون خستگی و جهاد در مقابل دشمن از ویژگی های جهاد است و باید این را بدانیم و مد نظر قرار دهیم که دست خدا و قدرت شهدا پشتوانه نظام اسلامی است.

وی افزود: شهدای جهاد سازندگی با گمنامی و بی نشانی در دفاع مقدس سنگر سازی کردند و این نهضت همچنان ادامه دارد.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: شهدای جهاد سازندگی از ویژگی ها و خصلت های تعالی در جامعه سرشارند و به واسطه ی ویژگی ها و خصلت های شهدا، پایمردی و مبانی دینی و اسلامی انقلاب به پیروزی رسید.

غلامرضا قنبری، ادامه داد: اگر تکیه بر مبانی دینی و اسلامی، پایمردی و جانفشانی رزمندگان اسلام و جهاد گران در دفاع مقدس نبود؛ اینک ما آسایش و آرامش نداشتیم و هدف نهایی گام دوم انقلاب محقق نمی شد.

امام جمعه تربت جام افزود: شهید را به این دلیل شهید نامیدند؛ چون آرام و قرار ندارد و حقیقت و جاودانگی را مشهود کرده است.

حجت الاسلام اسلامی با بازگو کردن فرازی از سخن شهید مرتضی مطهری که شهید پیام خودش را با ماندگارترین رنگ در صفحات تاریخ ثبت کرده است و آن رنگ براق و شفاف خون شهید است اضافه کرد: هر مخلوق و موجودی در عالم هستی آیینه ای از اسماءالله است و شهید تجلی این نام مبارک پروردگار متعال است.

خبرنگار: زینب ارقبائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار