زمینه اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد فراهم شد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از فراهم شدن زمینه اسکان مسافران نورزی در مدارس استان خبر داد و گفت از عوامل اجرایی با اخلاق که سعه صدر بالایی دارند در پذیرایی از میهمانان استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
زمینه اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد فراهم شد

حسنعلی عزت خواه در نشست هماهنگی و هم اندیشی ستاد امتحانات استان کهگیلویه وبویراحمد، اظهار کرد: در زمینه اسکان و راهنمایی مسافران نوروزی تبلیغات محیطی انجام گیرد.

وی افزود: مدارس استان تا ۲۸ اسفندماه دایر هستند و باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که دانش آموزان پایه دوازدهم تا روز آخر در کلاسهای درس شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جشن استقبال از ماه مبارک رمضان قبل از آغاز سال نو در مدارس برگزار و برای روزه اولی ها نیز برنامه و جشن باشکوهی برگزار شود و جزء خوانی قرائت قرآن در مدارس در ایام ماه مبارک رمضان انجام می شود.

عزت خواه ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری منظم امتحانات خرداماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس استان صورت گیرد زیرا امتحانات علاوه بر اینکه میزان قبولی رشد تحصیلی و ارتقای کیفیت آموزشی را نشان می دهد در سرنوشت دانش آموزان نیز موثر است که باید با نهایت دقت و استفاده از افراد متعهد و مجرب برگزار شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی نظارت بر برگزاری امتحانات بسیار جدی تر از گذشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار