فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش:

«اخلاق‌مداری» افتخار نیروهای مسلح ایران است

قم (پانا) - فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش گفت افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اخلاق‌مداری و پایبندی به اصل عزت، حکمت و مصلحت است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
«اخلاق‌مداری» افتخار نیروهای مسلح ایران است

امیر سرتیپ دوم حسن سیفی، فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم که امروز در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، اظهار داشت: از توصیه های شهید صیاد شیرازی همواره این بود که هر جا که هستید، فضای آنجا را امام زمانی کنید.

وی افزود: اصلاح نفس، انس با امام زمان(عج) و حضور در مجالس شهدا، به طور قطع و یقین از عوامل افزایش رزق و روزی و استجابت دعاست و هیچ تردیدی در آن نیست.

امیر سیفی یادآور شد: در گذشته نیروهای مسلح بحدی ضعیف بودند که با هر نبردی، بخشی از خاک ایران جدا می شد اما امروز با تربیت نیروهای مسلح در دانشگاه، به قدرتمندی بالایی در برابر دشمنان رسیده ایم.

وی با تفکیک نیروهای مسلح در دنیا به سه دسته زینتی، ماموریتی و اخلاق مدار گفت: افتخار نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پای بندی به اخلاق و معنویت و اصل عزت، حکمت و مصلحت است و با بکارگیری شایسته نیروی انسانی، ابزار و امکانات، خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: امروز امام زمان(عج) به سرباز نیاز دارد و نمونه آن شهید سلیمانی بود که توصیه کرد بر روی مزارش عنوان «سرباز» را بنویسند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار