معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

مراکز درمانی اردبیل در ایام عید نوروز تعطیل نمی‌شود

اردبیل (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد مراکز درمانی و واحدهای درمانگاهی در ایام عید نوروز تعطیل نیستند و به مردم ارائه خدمات خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۳۵۵۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مراکز درمانی اردبیل در ایام عید نوروز تعطیل نمی‌شود

رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست ستاد نوروزی سال ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی در طول تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به مسافرین و مراجعین هستند.

وی از آمادگی کامل کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تعدادی از مراکز خصوصی ارائه دهنده خدمات درمانی نیز براساس برنامه اعلام شده در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان تقویت نظارت بر خدمات ارائه شده درمانی در این تعطیلات را یادآور شد و بیان کرد: در راستای نظارت بر خدمات درمانی، تیم‌های بازرسی و نظارت این معاونت در اماکن و مراکز مختلف حضور پیدا می‌کنند.

محمد جعفرزاده ،معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با اشاره به آغاز فعالیت بهداشتی طرح سلامت نوروزی از اول اسفندماه گفت: در طول اجرای این طرح تا ۱۸ اسفندماه ۷ هزار و ۱۵۸ بازدید از مراکز مختلف تهیه و تولید مواد غذایی، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، آب درمانی و سایر مراکز صنفی انجام شده است.

وی افزود: این بازدیدها منجر به کشف و ضبط حدود ۳۷ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف شده است.

در این نشست سعید مهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص طرح سلامت نوروزی اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۲ از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ شروع و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور مانور سراسری با محوریت پلیس راهور فراجا در روز ۲۳ اسفندماه در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های جامع سلامت در مبادی ورودی استان اردبیل بیان کرد: این ایستگاه‌ها با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و اورژانسی، آموزش مراجعین و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در پنج نقطه ورودی استان ایجاد خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین از آمادگی این واحد برای مواجهه با هرگونه بحران و حوادث غیرمترقبه در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: تأمین و توزیع داروهای خاص و پیش بینی تأمین داروهای سرپایی و استقرار آمبولانس‌ها در مناطق مختلف شهری و جاده‌ای از برنامه‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در تعطیلات نوروزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار