ضرغامی: «رویداد پارسونا» یک کار گسترده فرهنگی در حوزه نوجوانان و جوانان است

تهران (پانا) - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت «رویداد پارسونا» حرکتی ارزشمند است و یک کار گسترده فرهنگی در حوزه نوجوانان و جوانان به حساب می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۵۴۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرغامی: «رویداد پارسونا» یک کار گسترده فرهنگی در حوزه نوجوانان و جوانان است

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم اختتامیه رویداد ملی پارسونا که در محل سالن آمفی تئاتر این وزارتخانه برگزار شد، در سخنانی گفت: از همه برگزارکنندگان تشکر می‌کنم. انصافا آثار خوبی به این رویداد رسیده است. من ارائه‌ها را دیدم، حقیقتا کارها یکی از یکی قشنگ‌تر و زیباتر بود. قبل از این نیز آثار را دیده بودم و قبول دارم که انتخاب این شخصیت‌ها کار سختی است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: از داوران و شرکت کنندگان تشکر می‌کنم. برای همین همه ۱۵۰ نفری که هیات انتخاب آثار آن‌ها را انتخاب کرده‌اند، از جایزه خوبی برخوردار خواهند شد.

مهندس ضرغامی در ادامه با اشاره به اهمیت ثبت این آثار و حفظ این رویداد اضافه کرد: از مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه می‌خواهم که کتاب آثار به سرعت منتشر شود.

او اظهار کرد: در همین مدت کوتاه استعدادهای شرکت‌کنندگان را دیدم و واقعا از ارائه‌ای که آن‌ها انجام دادند لذت بردم. اعتقاد دارم که پارسونا یک حرکت خوب برای یک کار گسترده فرهنگی برای نوجوانان است.

مهندس ضرغامی اضافه کرد: با برگزاری این رویداد مشخص شد که استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و خوشبختانه با فراخوان‌هایی که داده شده مشخص شد چقدر در این حوزه استعداد وجود دارد که باید قدر همه آن‌ها را دانست.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: به‌منظور ارج نهادن به تلاش شرکت‌کنندگان، همه شرکت‌کنندگان کارت شناسایی افتخاری دریافت می‌کنند و همه این افراد جزو همکاران افتخاری ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار