معاون پرورشی آموزش و پرورش تربت جام:

مدال آوری با کسب تجربه و ایجاد انگیزه بیشتر همراه است

تربت جام (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش تربت جام گفت هدف از برگزاری مسابقات، مدال آوری نیست اما کسب مدال سبب ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدال آوری با کسب تجربه و ایجاد انگیزه بیشتر همراه است

مهدی عرب در آیین چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری اظهار کرد: آموزش و پرورش تربت جام چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری را در سطح شهرستان در راستای استعدادیابی و سنجش دانش آموزان و مهارت های مختلف برگزار می‌کند.

عرب ادامه داد: در این مرحله و سطح مسابقات رشته هایی مثل هنرهای آوایی، دستی، تجسمی، ادبی، رسانه و فضای مجازی فعالیت دارند که انشاالله به مدد الهی خروجی چشمگیری داشته باشیم و افراد شایسته و برتر به سطوح بالاتر استانی و کشوری راه پیدا کنند.

وی افزود: سال قبل ۴۰ نفر از دانش آموزان ما مدال آور مرحله استانی در رشته های انفرادی و گروهی بودند.

مهدی عرب با اهمیت هدف برگزاری مسابقات تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات، مدال آوری نیست، ولی کسب مدال سبب ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر دانش آموزان می‌شود.

وی با توجه به وجود تفاوت در میان دانش آموزان شهر و روستا بیان کرد: در بحث داوری دانش آموزان شهر و روستا از لحاظ دسترسی به مربی و امکانات متفاوت هستند و باعث می شود رقابت بین آنها مقداری ناعادلانه باشد.

وی افزود: به منظور برقراری عدالت به آموزشگاه ها سهمیه داده ایم به این صورت که به ازای هر ۱۰۰ نفر دانش آموز از صفر تا صد یک سهمیه و صد و یک تا دویست دو سهمیه در نظر گرفته ایم.

خبرنگار: زینب ارقبائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار