برگزاری مراسم افتتاحیه اتاق بهداشت پاکدشت،‌ همزمان با تمامی مناطق شهرستان‌های استان تهران

پاکدشت(پانا) - به همت اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان پاکدشت، معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناسی بهداشت و سلامت پاکدشت، مراسم افتتاحیه اتاق بهداشت به صورت برخط در تمامی مناطق ۲۱‌گانه شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه اتاق بهداشت پاکدشت،‌ همزمان با تمامی مناطق شهرستان‌های استان تهران

این مراسم در مدرسه هیات امنایی حضرت مهدی(عج) برگزار شد، سید‌اصغر‌ میرقاسمی مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان پاکدشت، طی سخنرانی خود در این برنامه ضمن تبریک هفته سلامت مردان و ایام شعبانیه، با تاکید بر سلامت مردم و دانش‌آموزان در راس تمامی امور کشوری است، این اتفاق فرخنده را تبریک گفت و افزود: خدا را شاکریم که این اتفاق در تمامی کشور در حال انجام میباشد، دانش‌آموزان می‌بایست در مدرسه و جامعه به عنوان سرمایه‌های طلایی کشورمان در سلامت کامل باشند.

وی‌ افزود: این‌ اتفاقات باعث می‌شود تا مدارس و جامعه ما شاد باشند و کشورمان هر روز بیشتر از قبل، در موفقیت‌های‌ خود اوج گیرد ، امید است‌ بتوانیم در سطح مدرسه آرامش را به دانش‌آموزان خود هدیه دهیم.

میرقاسمی همچنین‌ عنوان کرد: این رویداد‌ها باعث می‌شوند که دشمنان ما متوجه باشند که در کشور ایران جایی برای نا امیدی نیست، آنها نمی‌توانند کشور را پایین آورند ، ما دانش‌آموزان خود را در مکان ددستی تربیت میکنیم و طبیعی است که آینده بهتری کشورمان خواهد داشت.

مدیر آموزش‌و‌پرورش همچنین در پایان برای تمامی دانش‌آموزان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و خواستار آرامش و آسایش آنها شد.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی سیاوشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار