رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فرصت خوبی برای جذب آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، برگزاری آزمون جدید استخدام در آموزش و پرورش را فرصت بسیار خوبی برای شرکت و جذب آموزش‌دهندگان نهضت در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فرصت خوبی برای جذب آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی است

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ علیرضا عبدی در خصوص فرصت جدید ایجاد شده برای شرکت آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مطالبی را ارائه کرد.

عبدی با اشاره به نقاط قوت خوب این آزمون برای آموزش‌دهندگان افزود: برای دوره ابتدایی، فراگیری مدارک دانشگاهی بسیار بالاست و فارغ‌التحصیلان بسیاری از رشته‌های علوم انسانی در کنار رشته‌های آموزش ابتدایی امکان شرکت در این آزمون و جذب به عنوان معلم دوره ابتدایی را دارند.

وی ادامه داد: برخلاف آزمون‌های قبلی آموزش و پرورش در این دوره 60 درصد امتیاز به مصاحبه و 40 درصد به آزمون کتبی اختصاص داده شده است. بنابراین افرادی که قبلاً با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند مانند آموزش‌دهندگان از اولویت بالاتری در این دوره برخوردار خواهند بود و البته این امکان مثبت زمانی قابل استفاده است که ثبت‌نام‌کنندگان بتوانند نمره لازم را در آزمون کتبی به دست بیاورند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در پایان پیشنهاد کرد: آموزش‌دهندگان از این ظرفیت و فرصت خوب ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند و با توجه به رشته‌های تحصیلی خود شرکت کرده و برای شرکت در آزمون، مطالعه خوبی داشته باشند تا پس از قبولی در آزمون از امکان مصاحبه نیز برخوردار شده و در نهایت جذب وزارت آموزش و پرورش شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار