مربی پیشکسوت سازمان دانش‌آموزی فارس موفق به کسب مدال طلای مسابقات دوی جهان شد

شیراز ( پانا ) - مرضیه شیرازی‌‌نژاد، مربی پیشکسوت سازمان دانش‌آموزی فارس موفق به کسب مدال طلای مسابقات کاپ آسیا تایلند شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مربی پیشکسوت سازمان دانش‌آموزی فارس موفق به کسب مدال طلای مسابقات دوی جهان شد

مرضیه شیرازی‌‌نژاد از سابقه فعالیت‌های خود با خبرنگار پانا می‌گویید: من از سال ۱۴۰۰ تمریناتم را در رشته Race walking شروع کردم، اولین مسابقه‌ای که در کشور شرکت کردم، مسابقات کشوری که در تهران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب که در رده سنی ۴۵_۴۹
برگزار شده بود، حضور داشتم، برای اولین‌بار بود که در این مسابقه شرکت کرده بودم، توانستم مقام نائب قهرمان Race walking در ۵کیلومتر را کسب کنم.

او گفت: در این مسابقه که نفرات برگزیده برای مسابقات جهانی اعزام می‌شدند و من برای مسابقات جهانی انتخاب شدم که این مسابقات به میزبانی کشور عمان برگزار شد و توانستم در مسابقات جهانی در دوی ۱۰ کیلومتر مقام اول انفرادی، مقام اول تیمی، طلای انفرادی، طلای تیمی و مدال برنز در رلیمیکس را بدست آوردم.

در ادامه گفت: امسال نیز در مهر ۱۴۰۱ برای دومین بار در مسابقات کشوری بزرگسالان ارشد در این رشته شرکت کردم که نفرات انتخابی برای مسابقات کاپ آسیا به میزبانی تایلند اعزام می‌شدند، که مقام نائب قهرمانی را بدست آوردم، این مسابقه از دوم اسفندماه لغایت ۱۱ اسفندماه عازم مسابقات شدم، این مسابقه در شهر ساتن یکی از شهرهای تایلند، که مقصد ما بانکوک تا شهر ساتن بود.

مرضیه شیرازی‌‌نژاد گفت: در این مسابقه بیش از ۲۳۰۰ ورزشکار از ۱۷ کشور آسیایی شرکت کرده که رقابت‌ها در حدود ۴ روز انجام شد که حدود ۲۳ الی ۲۵ رشته میدانی که وجود داشت، من در رشته Race walking در ۵ کیلومتر شرکت کرده بودم که توانستم با رقبایی که داشتم یکی یکی آن‌ها را پشت سر گذاشته و مقام نائب قهرمانی را بدست آوردم.

در ادامه گفت: همچنین در رله امدادی که من در رده سنی۴۵+ بودم، در رله ۴۰۰ متر توانستم مدال طلا رو بدست بیارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار