سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

هدف، تحکیم روابط موثر حوزه و آموزش و پرورش است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی هدف از برگزاری اولین اجلاس استانی ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران و روسای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی را ایجاد تحکیم در روابط حوزه و آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف، تحکیم روابط موثر حوزه و آموزش و پرورش است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این اجلاس ضمن تاکید بر ظرفیت های موجود در حوزه های علمیه برای تقویت امور تربیتی و پرورشی و زیر ساخت ها گفت: از اهداف این اجلاس می توان به تقویت همکاری های حوزه علمیه، فرمانداران و آموزش و پرورش اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان طی گزارشی از فعالیت های ستاد همکاری حوزه های علمیه و سیستم تعلیم و تربیت، گفت: جذب، آموزش و بکار گیری طلاب وظیفه، توانمندسازی ائمه جماعت و روحانیون و برگزاری دوره های آموزشی عفاف و حجاب برای اولیا از جمله اقدامات انجام شده است.

وی نشست های تخصصی، همایش های علمی، کرسی های آزاداندیشی، دوره های تربیت مربی گام دوم انقلاب با حضور مدرسان کشوری و دوره گفتمان های دینی را از دیگر اقدامات همکاری های حوزه و آموزش و پرورش عنوان کرد.

حجت الاسلام پوررادی تولید محتوا توسط اساتید مجرب و پخش در کانال های شاد، تولید فیلم ها و کلیپ های آموزشی و هماهنگی با حوزه در قالب طرح امین و روشنا و ایجاد مدارس معارف اسلامی را در ادامه اقدامات حوزه پرورشی و تربیتی برشمرد.

وی گفت: برنامه ریزی برای حضور دانش آموزان در نماز جمعه، هماهنگی بازدید دانش آموزان از حوزه های علمیه و اجرای طرح مسجد و مدرسه از برنامه های اجرایی در راستای همکاری با حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار