مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

کاشت ۴ هزار نهال در اخترآباد شهرستان ملارد 

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از غرس ۴ هزار اصله نهال با همکاری گروه‌های جهادی و تعدادی از دانش‌آموزان آموزشگاه عابدینی خرم صفادشت در یک اقدام مشترک در منطقه اختراباد شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کاشت ۴ هزار نهال در اخترآباد شهرستان ملارد 

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام، روز جوان و آغاز برنامه‌های هفته منابع طبیعی، گروه‌های جهادی و نهادهای مختلف اداری و دانش‌آموزان مدارس در یک اقدام مشترک در ۲۰ هکتار از اراضی اخترآباد شهرستان ملارد بیش از ۴ هزار نهال بیابانی و مقاوم را غرس کردند.

وی ادامه داد: در آئین درختکاری، عباسعلی نوبخت، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، جابر کریمی، فرماندار ملارد، رضا بیانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، مصطفی یخچالی، مسئول حرکت‌های جهادی بنیاد علوی و جمعی از مسئولان محلی و دوستداران محیط زیست حضور داشتند.

این مقام مسئول افزود: دهستان اخترآباد همواره یکی از کانون‌های بحران تولید گرد و غبار و ریز گرد بوده که تلاش می‌شود با اقدامات پوششی و مراقبتی این منطقه از کانون‌های بحران خارج شود.

تیموری‌راد تأکید کرد: فرهنگ حفظ محیط زیست و کاشت درخت برای جلوگیری از آلودگی هوا، باید از کودکی و دوران مدرسه در دانش‌‌‌آموزان نهادینه شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار