احسان طهماسبی،مدیر سازمان دانش آموزی گلستان:

تربیت اجتماعی رأس کار سازمان دانش آموزی گلستان است

گلستان(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان:رویکرد سازمان دانش آموزی استان تقویت روحیه مسئولیت پذیری،خودباوری و رشد اعتماد به نفس دانش آموزان است تا در نهایت، افرادی با توانایی مشارکت پذیری بالا به جامعه وارد شوند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اجتماعی رأس کار سازمان دانش آموزی گلستان است

سید محمد باقر حسینی، رئیس اردوگاه ثامن الحجج ضمن خوشامدگویی به دختران گلستانی بیان کرد:جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار دارید،بسیار بزرگ وبا ارزش است.شما دختران گلستانی شرف حضور در کنار امام رضا (ع) را در این ماه پرنور و مبارک پیدا کرده اید.

رئیس اردوگاه ثامن الحجج ادامه داد:شما دانش آموزان این فرصت را غنیمت بشمارید و بیش از پیش برای تمامی ملتمسین دعا کنید.

سید محمد باقر حسینی همچنین گلچینی از خاطرات دوره های پیشین زیارت اولی ها گفت و هدف و انگیزه ی خادمین اردوگاه امام رضا (ع) را خدمت به زائرانامام رضا (ع) دانست.

احسان طهماسبی،مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در جمع دانش آموزانی اعزامی حاضر شد و عنوان کرد:هدف اصلی ما از برگزاری اردوهای زیارتی-سیاحتی رشد و تربیت اجتماعی دانش آموزان است.علاوه بر این موضوع فرزندان ما هنگام قرارگیری در اردوهای این چنینی کار گروهی و جمعی را آموزش می بینند و در آینده بهتر میتوانند در جامعه حاضر شوند.

احسان طهماسبی اضافه کرد:رویکرد سازمان دانش آموزی استان تقویت روحیه مسئولیت پذیری،خودباوری و رشد اعتماد به نفس دانش آموزان است تا در نهایت،افرادی با توانایی مشارکت پذیری بالا به جامعه وارد شوند.

احسان طهماسبی،مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در پایان تاکید کرد: خروجی دانش آموزان عزیز مان در تشکیلات می بایست هم اثر گذار و هم به دنبال جریان سازی فرهنگی باشد.

گفتنی است،در این مراسم مسابقه ای برگزار و جوایز مربوطه به برگزیدگان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار